107 taktyk, które poukładają marketing Twojej firmy
Poznaj proces strategicznego zarządzania marketingiem, który wdrożyliśmy dla ponad 250 firm.
Publikacja:
Co znajdziesz w tym ebooku?
Sprawdzone podejście oparte na doświadczeniu z ponad 250 firmami
Procesy i narzędzia przedstawione
w publikacji są oparte na realnych doświadczeniach z wdrożeń strategii marketingowych, które zostały sprawdzone
i zoptymalizowane w praktyce.
Ebook pokazuje krok po kroku cały proces projektowania strategii, łącząc elementy marketingu, zarządzania zespołem, wyboru narzędzi i metryk, co zapewnia pełne zrozumienie, jak skutecznie prowadzić marketing w każdej firmie.
Kompleksowe podejście do projektowania strategii
Otrzymasz gotowe narzędzia, takie jak
arkusz w Miro, które można od razu
wdrożyć w swojej firmie.
Praktyczne
narzędzia i szablony
Opracowanie oferuje wskazówki dotyczące zarządzania zespołem marketingowym, delegowania zadań, kontrolowania
wyników oraz sposobów na radzenie
sobie z wewnętrznymi konfliktami,
takimi jak ego pracowników czy właścicieli.
Zarządzanie zespołem
i optymalizacja zadań
Kultura ciągłego
doskonalenia
Pokazujemy jak podchodzić do stałej optymalizacji zarówno strategii, jak
i produktu lub usługi, co daje przewagę
w dynamicznie zmieniających się
warunkach rynkowych.
Czym to opracowanie różni się od 1000 innych?
Metody sprawdzone w pracy z ponad 250 firmami
Gotowe metody na zarządzanie marketingiem
Wskazówki co robić,
kiedy nie idzie
Konkretne przykłady
z naszych współprac
Proces od tworzenia strategii, po wdrożenie
Link do arkuszu, na którym pracujemy z klientami
Metody sprawdzone w pracy
z ponad 250 firmami
Proces od tworzenia strategii,
po wdrożenie
Kto jest autorem publikacji?
Dawid Czoska.
Konsultant oraz strateg współpracujący z firmami z sektora MŚP. Projektuje strategie oraz pomaga doradczo w jej wdrożeniu. Uwielbia strategiczne podejście nie tylko do biznesu, ale także życia prywatnego.
100+ opracowanych strategii
8 lat doświadczenia
5000 - 150 000 PLN - miesięczne budżety, na których pracowałem
Goście
Współtworzymy tę publikację z ekspertami w swoich wąskich dziedzinach, aby nadać opracowaniu kompleksowy charakter:
Temat: SEO
Semcore
Temat: Wdrażanie nowych technologii
Temat: Video Marketing
ViBrand
Temat: Performance marketing
Straterise
Temat: LinkedIn
Temat: Storytelling
Creative MacGyver
Temat: E-mail marketing
Temat: UX
Wise People
Dla kogo jest to opracowanie?
Zebraliśmy całe nasze 8-letnie doświadczenie z pracy dla ponad 250 firm i stworzyliśmy opracowanie, w którym pokazuje metodykę naszej pracy krok po kroku.
Dzięki temu jest to idealna lektura dla Przedsiębiorców i Zarządzających biznesem, którzy zastanawiają się jak poukładać marketing w swojej firmie. Jest to również solidna dawka praktyk dla marketerów, którzy wspierają swoimi działaniami firmy z sektora MŚP.
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. Focus on the benefits not the features.
Amanda Barrow
How will this help solve the customer's issues in the future.
A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems.
Mark Barrow
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
Mark Flower
Amazing book, amazing story...Add a description of your offer and key benefits.
Adam Flower
STRATERISE
Układamy strategie i zwiększamy efektywność.
Naszym celem jest zwiększanie przychodów MŚP. Wierzymy, że efektywny marketing to dźwignia to skalowania firmy. Właśnie dlatego doradzamy naszym klientom z działających w B2B oraz e-commerce.
KONTAKT
JDC Consulting Sp. z o.o.
ul. Podjazd 1 / 2,
81-805 Sopot
NIP 5851498209
2024 Straterise | Polityka Prywatności